led跨年元宵舞會尾牙發光玩具產品批發led跨年元宵舞會尾牙發光玩具產品批發led跨年元宵舞會尾牙發光玩具產品批發

Relient K --【Savannah
瑞林特.K --【
莎凡娜


Savannah, I hope to be there by the morning
莎凡娜,我希望在早上的時候能在那裡 
And see this pining all transforming
看看這裡由萎靡整個轉變成 
Into the arms of the Georgia sun
喬治亞太陽的力量 

Savannah,I'd love to feel the heat the sunrise
莎凡娜,我喜歡感受到日出的熱力 
Brushing rays across my windshield as if one dries
一閃而過的光線穿過我的擋風玻璃 彷彿某個不動聲色的 
The streams from off my face
溪流 不停地從我的臉流下 

A:
{
Yet I know you'll be there 'cause you'll know
然而,我知道你會在那裡的,因為你將明白  
I'll want you to be there and we'll say hello
我會渴望你在那裡 我們會打招呼, 
As you're smiling in love and we'll sigh so relieved
就像你在戀愛中微笑 我們便會放心地鬆了口氣 
I believe because we will both know by tonight
我相信 因為今晚我倆都會知道 
We'll feel normal again but until then
我們會感覺到又再恢復常規,但在那之前 

Savannah, our backs supported by a hammock
莎凡娜,我們的背脊有吊床支撐著 
We sum up perfection like a handbook
我們綜合了完美的典型 就像是一本說明書 
And God knows it all too well
上帝最清楚了 

Savannah we'll take a walk to find a gift shop
莎凡娜,我們會散步去找到一家禮品店 
Who would've thought the book that you bought
誰會想到你買的書 
Would never come off the shelf
永遠不會從書架上拿下來 

重複 次 
Until then, until then
在那之前,在那之前 

Baby,I spent my life wondering, wondering when I'd find you
寶貝,我這輩子都想知道,想知道什麼時候會遇見你 
I searched for all these years and now you're right here
我尋覓了這麼多年,而現在 你就在這裡 
And I need you to know that
我要你明瞭 
Everything makes sense when you're with me
你和我在一起的時候,一切都變得有意義了 

Savannah, walk out into the sultry evening
莎凡娜,走進悶熱的夜晚 
Cotton breathing when the sea winds
Brush the hair down around your neck
在海風吹拂過你脖子上的頭髮時 迎著新莊泰山阿囉哈led總匯大批發 

Savannah, you hold my hand like it's the first time
莎凡娜,你握著我的手 就像是第一次握著似的 
And all the feelings that our hearts find
而我們的心靈感受到的所有情感 
Will be just what we expect
會如同我們所期盼的一樣 

重複  
Until then, until then
在那之前,在那之前 



為符合中文語法,有部分歌詞為意譯,非逐字翻譯。提供您參考!


參考資料 參考資料:艾諦克、<牛津高級 英英--英漢 雙解辭典>、YAHOO!奇摩字典
本文來自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1613122900227led跨年元宵舞會尾牙發光玩具產品批發led跨年元宵舞會尾牙發光玩具產品批發led跨年元宵舞會尾牙發光玩具產品批發
arrow
arrow
    全站熱搜

    趙惠雯敘莉膀若閣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()